Sekretarka
Miejsce pracy: Warszawa, Bielany
Zadania:
- Obsługa sekretariatu, poczty elektronicznej, faksów, obsługa połączeń wychodzących i przychodzących
- Koordynacja obiegu dokumentów w firmie
- Podział dokumentacji na poszczególne komórki organizacyjne
- Prowadzenie, przygotowanie, ewidencja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Zaopatrzenie w materiały biurowe i materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
- Obsługa gości
- Samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych
Wymagania:
- Wykształcenie średnie
- Przynajmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Umiejętność organizacji pracy i koordynacji powierzonych zadań
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, chęć pracy z ludźmi
- Punktualność
- Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Przyjazne, profesjonalne i komfortowe środowisko pracy
Najnowsze komentarze