Sekretarka/asystentka prezesa zarządu

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Sekretarka/asystentka prezesa zarządu
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/24/0982
OBOWIĄZKI:
- Koordynacja pracy sekretariatu- Obsługa i organizacja spotkań- Redagowanie pism, wniosków i umów- Koordynacja działać marketingowych- Kontrola obiegu faktur i umów- Kontakt z urzędami i instytucjami- Preferowany kontakt - CV na maila angelina.kanabus@emc-sa.pl- Prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych- Koordynowanie działań dotyczących RODO
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa pakietu Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i internetu


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty pracy:

Inżynier budowy branży rurociągowej (piping)

dzisiaj

AB INDUSTRY S.A.

mazowieckie / Macierzysz

Więcej informacji

Inżynier Budowy

dzisiaj

AB INDUSTRY S.A.

mazowieckie / Macierzysz

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. sekretariatu

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

mazowieckie / Mińsk Mazowiecki

wg programu stażuPraca w godzinach 8-16 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: wysoka kultura osobista Uprawnienia:...

Więcej informacji

Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

wczoraj

NORMA

mazowieckie / Warszawa

wykonywanie zadań powierzonych prawo jazdy załatwianie spraw w urzędach asystowanie przy spotkaniach dowożenie dokumentów do firm obsługa ogłoszeń oraz...

Więcej informacji