Specjalista administracji publicznej

URZĄD MIASTA I GMINY W SKARYSZEWIE
Specjalista administracji publicznej
Miejsce pracy: Skaryszew
Numer: StPr/25/2116
OBOWIĄZKI:
Szczegółowy zakres obowiązków w ogłoszeniu o naborze:bip.skaryszew.pl zakladka praca stanowisko referent
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko referent, opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Skaryszew/zakładka Praca

Miejsce pracy:

Skaryszew


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Customer Advisor with Serbian

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Ekodoradca m/k

dzisiaj

Urząd Gminy Sarnaki

mazowieckie / Sarnaki

1)obsługa systemów wytworzonych przez Województwo Mazowieckie w ramach projektu „Mazowsze bez smogu”,2)opracowanie strategii służącej poprawie...

Więcej informacji

Starszy specjalista

dzisiaj

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań. Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym,...

Więcej informacji