Specjalista administracji publicznej

URZĄD MIASTA I GMINY W SKARYSZEWIE
Specjalista administracji publicznej
Miejsce pracy: Skaryszew
Numer: StPr/25/2116
OBOWIĄZKI:
Szczegółowy zakres obowiązków w ogłoszeniu o naborze:bip.skaryszew.pl zakladka praca stanowisko referent
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko referent, opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Skaryszew/zakładka Praca

Miejsce pracy:

Skaryszew


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

Najnowsze oferty pracy:

Inżynier / Inżynierka Budowy

dzisiaj

Czan Sp z o.o.

mazowieckie / Garwolin

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

dzisiaj

Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze

mazowieckie / Przysucha

Sporządzanie pism, obsługa interesantów. Obsługa urządzeń biurowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Więcej informacji

Inspektor

wczoraj

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie

mazowieckie / Płock

Warunki pracy praca administracyjno - biurowa, praca w terenie, zagrożenie korupcją, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne...

Więcej informacji