Specjalista ds. administracji sprzedaży i logistyki
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską.
- Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych.
- Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi.
- Zapewnienie ciągłości dostaw dokumentacji rejestracyjnej i sprzedażowej do dealerów.
- Wsparcie dealerów w sprawach rejestracyjnych, tworzenie raportów oraz zestawień.
- Precyzyjne zarządzanie dokumentacją logistyczną oraz systematyczne aktualizacje bazy danych.
Wymagania:
- Umiejętność obsługi MS Excel oraz innych systemów informatycznych.
- Doświadczenie w administracji sprzedaży, mile widziane w sektorze motoryzacyjnym.
- Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych oraz zdolność do pracy wielozadaniowej.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy?
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się branży.
- Możliwość rozwoju i pracę w międzynarodowym środowisku.
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet narzędzi niezbędnych do pracy.
- Forma współpracy: umowa cywilnoprawna (B2B).
Najnowsze komentarze