Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

Działamy na rynku od dawna, bo od 1995 roku. Nasze początki to ścisła specjalizacja w sprzedaży wykładzin podłogowych. Szybko jednak rozszerzyliśmy działalność o usługi instalacyjne, a do oferty włączyliśmy wiele produktów i usług związanych z kompleksową instalacją wykładzin i utrzymaniem podłóg. Na przestrzeni lat wyspecjalizowaliśmy się w obsłudze firm i instytucji. Naszą domeną stały się zamówienia obiektowe. Dziś współpracujemy zarówno z Klientami zamawiającymi instalację wykładzin bezpośrednio dla siebie, jak również z projektantami wnętrz i firmami remontowo-budowlanymi.

Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta
Kogo szukamy:
 
Osób z doświadczeniem zawodowym, obeznanych z pracą biurową, które cechują się dobrą organizacją pracy, samodzielnością oraz wielozadaniowością.
 
Opis stanowiska:

 

Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne.

 

Obowiązki:
  • Zamawianie towarów ( kontakt z fabryką, przesyłanie zamówień, nadzór nad poprawnością, potwierdzenie dat dostawy) i organizowanie transportów (krajowych i zagranicznych)
  • Realizacja działań związanych z obiegiem i rejestracją dokumentów oraz faktur, wsparcie administracyjne (wprowadzanie faktur zakupowych do systemu)
  • Samodzielne wystawianie faktur proform oraz faktur końcowych
  • Kontakt z działem montażystów, comiesięczne rozliczenia, organizacja noclegów służbowych 
  • Organizacja biura: przyjmowanie klientów i interesantów, dbanie o porządek, obsługa korespondencji (w tym obsługa głównego maila biurowego)
Wymagania:
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Znajomość MS Office (Word, Excel)
  • Dyspozycyjność (pełen etat), samodzielność oraz rzetelność w wykonywaniu zadań
  • Otwartość, miła aparycja, komunikatywność
  • Znajomość programu WF-mag oraz języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na pełny etat, pracę w trybie: poniedziałek-piątek w godz. 8:30-17:00
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/umowę o pracę
  • Wynagrodzenie w wysokości: okres próbny (3 miesiące) – 5.000zł brutto, po okresie próbnym 5.500zł brutto, po okresie wdrożeniowym uzyskanie statusu specjalisty 6 000 brutto.
  • Po okresie wdrożenia udział w premii kwartalnej, karta MultiSport, ubezpieczenie PZU, EnelMed
  • Możliwość awansu
  • Szkolenie, przygotowanie do każdego z wymienionych zadań
  • Koleżeńską atmosferę w zgranym zespole

Najnowsze oferty pracy:

Kierownik Recepcji Hotelowej i Służby Pięter

dzisiaj

Modlin Sp. z o.o.

mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki

Więcej informacji

Koordynator ds. usług FM

dzisiaj

Apleona Polska sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

2024-05-17

ALAB laboratoria Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Zawodzie 22

Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB prowadzenie prac administracyjnych...

Więcej informacji

Office Manager / Financial and HR Assistant

2024-05-15

REVERA Polska sp. z o.o

mazowieckie / Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower

REVERA Polska - consultancy support for technology companies in Poland and the EU. The international legal group REVERA has over 25 years of successful...

Więcej informacji