Specjalista ds. administracyjno-technicznych
Miejsce pracy: Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5
Zakres obowiązków
- prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym,
- rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz,
- prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów Biura,
- sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości i estetyki w obiektach zarządzanych przez Spółkę,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych o wyżej i niższej wartości,
- prowadzenie ewidencji osobistego wyposażenia pracowników.
Wymagania
- doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
- znajomość pakietu MS Office
- mile widziana znajomość obsługi programu COMARCH OPTIMA oraz Symfonia (śr. trwałe)
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, sumienność oraz samodzielność w pracy.
- mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca kontakt z klientem.
Oferujemy
- pracę w miłej atmosferze i zaangażowanym Zespole
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- premie

Najnowsze komentarze