Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Dołącz do Działu Energoelektroniki w Zakładzie Naprawy Tramwajów jako:
- organizacja procesu obiegu dokumentów,
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- prowadzenie rejestru zleceń realizowanych w dziale,
- prowadzenie dokumentacji kadrowej (m.in.: urlopy, delegacje, zwolnienia) i finansowej (cele sprawozdawcze),
- zgłaszanie zapotrzebowania na asortyment biurowy,
- prowadzenie rejestru przeprowadzonych w dziale kontroli,
- prowadzenie wykazu substancji niebezpiecznych i ich mieszanin oraz aktualizacji kart charakterystyk,
- opracowywanie i aktualizacja instrukcji BHP na stanowiskach pracy,
- udział w opracowaniu dokumentacji technicznych.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo,
- wynagrodzenie w przedziale: 8400-8700 brutto (zawiera stawkę zasadniczą wraz z 20% premią regulaminową),
- praca w godzina 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku,
- wdrożenie w ramach adaptacji zawodowej,
- pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie oraz możliwość wykupienia karnetu sportowego,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny w tym m.in. dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania,
- możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów,
- bezpłatna nauka języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor dla Ciebie i wybranej osoby towarzyszącej,
- bezpłatne konsultacje psychologiczne dla pracowników, podwyższone do 4% wpłaty do PPK.
- wykształcenia wyższego (ekonomia, prawo, techniczne, administracja),
- przynajmniej 3 lata doświadczenia związanego z koordynowaniem spraw administracyjno-biurowych lub organizacyjnych,
- obsługi programów MS Word, MS Excel (tworzenie prostych formuł), MS PowerPoint, MS Outlook oraz urządzeń biurowych,
- znajomości przepisów prawa pracy oraz umiejętności ich interpretacji,
- podstawowej znajomości języka angielskiego,
- zaangażowania, samodzielności, dobrej organizacji pracy,
- umiejętności współpracy w zespole.
Najnowsze komentarze