Dziekanat Wydziału Prawa i Administracji ogłasza konkurs na stanowisko
Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji, która stawia na rozwój, współpracę i wysoką jakość kształcenia. Do naszego zespołu administracyjnego poszukujemy osoby zaangażowanej, dobrze zorganizowanej i otwartej na nowe wyzwania. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na funkcjonowanie uczelni i wspierać studentów oraz kadrę akademicką w codziennej pracy – zapraszamy do aplikowania! Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. administracyjnych w Dziekanacie Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
- Obsługa administracyjna procesu rekrutacji na studia.
- Bieżąca obsługa toku studiów, w tym współpraca ze studentami i prowadzącymi zajęcia.
- Obsługa systemu USOS i USOSjava stanowiących podstawowe narzędzia pracy dziekanatu.
- Naliczane czesnego oraz rejestrowanie rat w systemie USOS.
- Koordynacja procesu dyplomowania.
- Wsparcie administracyjne w postepowaniach o nadanie stopnia doktora – osób, które ukończyły szkołę doktorską w zakresie nauk prawnych.
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek administracja.
- Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą studentów, mile widziane.
- Język angielski: A2/B1.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole.
- Otwartość i pozytywne nastawienie.
- Znajomość programu USOS.
- Znajomość przepisów dot. Postępowania o nadanie stopnia doktora.
- Umowa w celu zastępstwa pracownika (na rok, z możliwością przedłużenia).
- Możliwość poszerzenia doświadczenia w dużej organizacji.
- Ciekawe wyzwania w instytucji o wysokim potencjale rozwojowym.
- Kontakt ze środowiskiem akademickim.
- Możliwość rozwijania umiejętności podczas wyjazdów zagranicznych ramach Erasmus+.
- Atrakcyjny fundusz socjalny, trzynastą pensję, nagrody jubileuszowe.
- Świetną lokalizację z dostępem do transportu publicznego.
Najnowsze komentarze