Specjalista ds. E-commerce

Ogłoszenie numer: 10144334, z dnia 2025-08-18

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. E-commerce

Miejsce pracy: Siedlce

 

Opis stanowiska

  • tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży w kanale e-commerce,
  • rozwój obecności na rynkach zagranicznych (UE),
  • zarządzanie kampaniami reklamowymi (SEO, SEM, social media, e-mail marketing),
  • optymalizacja sprzedaży w sklepie internetowym oraz na platformach takich jak Allegro,
  • bieżące zarządzanie ofertą produktową i treściami,
  • obsługa systemu e-commerce (mile widziana znajomość IdoSell),
  • współpraca z działem obsługi klienta i logistyki.

Wymagania

  • minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży internetowej – warunek konieczny,
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),
  • znajomość platform sprzedażowych i trendów w e-commerce,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze IdoSell i Allegro.

Oferujemy

  • realny wpływ na kierunek rozwoju sprzedaży,
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia,
  • możliwość pracy zdalnej i elastyczne godziny,
  • perspektywy rozwoju zawodowego w rosnącym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

wczoraj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

wczoraj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

E-Commerce Manager

2025-08-24

BD Art Sp. z o.o.

mazowieckie / Małkinia Górna, (pow. ostrowski)

Co będziesz robić Zarządzać sprzedażą na platformach: Amazon (DE, FR, UK, IT, ES -modele MFN i AFN), Allegro, EmpikPlace, Leroy Merlin i innych...

Więcej informacji

Specjalista ds. e-merchandisingu

2025-08-22

Auchan Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Piaseczno, ul. Puławska 46

Twoje zadania: Planowanie, wdrażanie i optymalizacja ekspozycji produktów w sklepie online – na stronach kategorii, landing pages, banerach oraz w...

Więcej informacji