Specjalista ds. Kampanii w e-commerce
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Ostrobramska 75c
Zadania
- Opracowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacja efektów i optymalizacja na podstawie danych sprzedażowych.
- Proponowanie i wdrażanie nowych strategii marketingowych w e-commerce.
- Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii reklamowych w różnych kanałach online.
- Analiza skuteczności kampanii i raportowanie kluczowych wskaźników (m.in. CPA, ROAS, LTV, CR).
- Współpraca z innymi działami i zewnętrznymi partnerami wspierającymi.
Wymagania
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych online (w tym działania w wyszukiwarkach, sieciach reklamowych i retargetingu).
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji zadań.
- Gotowość do samodoskonalenia i ciągłego rozwoju.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Mile widziane: doświadczenie w branży beauty.
- Mile widziane: doświadczenie w prowadzeniu kampanii w platformach marketplace.
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy z kampaniami w branży beauty oraz w marketplaceach (np. prowadzenie kampanii w serwisach sprzedażowych)
Oferujemy
- Umowa o pracę / B2B / umowa zlecenia (do wyboru przez kandydata).
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Wpływ na rozwój marki i udział w jej kształtowaniu.
- Zniżki na produkty, dofinansowanie do karty sportowej, opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie.
- Pracę w modelu hybrydowym, w nowoczesnym biurze z możliwością części pracy zdalnej.
Najnowsze komentarze