ADN Akademia.
Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowych w Polsce. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie najbardziej uznanych firm szkoleniowych i doradczych działających na polskim oraz międzynarodowym rynku.
Od ponad 17 lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów i studiów w zakresie księgowości, finansów, prawa, informatyki oraz praktyczne warsztaty z obszarów zarządzania strategicznego czy rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i it.
Inspirujemy do zmian i jesteśmy postrzegani, jako dogodny partner przedsiębiorstw w podnoszeniu ich konkurencyjności i efektywności. Podstawą wszystkich naszych projektów jest profesjonalne badanie potrzeb przedsiębiorstwa i przyszłych uczestników oraz nacisk na praktyczną przydatność prezentowanych rozwiązań. Dzięki temu nasze warsztaty są postrzegane, jako użyteczne i cenne źródło wiedzy. Dają temu wyraz dotychczasowi Klienci, którzy chętnie powracają na nasze zajęcia bez względu na formułę: szkoleń zamkniętych, otwartych, konferencji czy warsztatów.
Specjalista ds. Kontaktów z Klientem
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Prowadzenie rozmów z klientami z sektora publicznego,
- Rozpoznawanie potrzeb i dopasowywanie rozwiązań,
- Sprzedaż usług i wsparcie we wdrożeniach,
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych.
Wymagania:
- Umiejętność swobodnej komunikacji i pozytywne nastawienie,
- Znajomość obsługi komputera na poziomie podstawowym,
- Miły ton głosu i wyraźna dykcja,
- Sumienność, odpowiedzialność i kultura osobista,
- Wykształcenie min. średnie (doświadczenie mile widziane).
Oferujemy:
- Stabilną umowę o pracę,
- Pracę w godzinach 8:00–16:00,
- Wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
- Przyjazne środowisko pracy i dobre relacje w zespole.
Najnowsze komentarze