Puławska Accounting jest biurem rachunkowym, zrzeszającą zespół specjalistów z zakresu finansów, rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zarządzania. Spółka obecnie zatrudnia ponad 20 osób. Puławska Accounting stawia sobie za cel wspomagać rozwój oraz doskonalenie organizacji i zarządzania przedsiębiorstw swoich Klientów.
- Dekretowanie i księgowanie dokumentacji finansowej.
- Prowadzenie i uzgadnianie ewidencji księgowych.
- Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz różnych sprawozdań finansowych.
- Sporządzanie bilansów i raportów finansowych.
- Uzgadnianie sald z kontrahentami.
- Obsługa księgowości dla osób fizycznych i prawnych.
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w księgowości.
- Preferowane wykształcenie średnie ekonomiczne i/lub certyfikat księgowy.
- Znajomość prawa podatkowego i zasad rachunkowości.
- Biegłość w obsłudze programów księgowych (np. Symfonia) oraz MS Excel.
- Analizowanie danych, systematyczność, dokładność, samodzielność.
- Komunikatywność i skuteczność w przekazywaniu informacji.
- Stała umowa o pracę.
- Pakiet medyczny.
- Praca w dynamicznym zespole z możliwościami rozwoju zawodowego.
Najnowsze komentarze