Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu jest największą i najszybciej rozwijającą się uczelnią niepubliczną w regionie radomskim. Misją Akademii Handlowej Nauk Stosowanych jest kreowanie wykwalifikowanej kadry zarządzającej dla potrzeb biznesu, administracji i organizacji społecznych, zdolnej do przygotowywania i wdrażania efektywnych przedsięwzięć gospodarczych. Uczelnia realizując swoją działalność edukacyjną dąży do wychowania studentów w duchu poszanowania praw człowieka, patriotyzmu, demokracji oraz odpowiedzialności za dobro społeczeństwa i państwa.
Cel stanowiska: Kreowanie strategii marketingowej uczelni. Planowanie, realizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi. Zapewnienie sprawnej i efektywnej organizacji pracy działu marketingu.
- planowanie i realizacja strategii marketingowej uczelni
- realizacja, prowadzenie, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych, promujących produkty uczelni
- opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych
- obsługa medialna uczelni oraz odpowiedzialność za wizerunek uczelni
- monitorowanie działań konkurencji, trendów na rynku oraz ich analiza
- ustalanie i nadzór nad budżetem przeznaczonym na działania marketingowe oraz opracowywanie analiz i raportów z jego efektywnego wykorzystania
- wykształcenie wyższe
- umiejętność tworzenia podstawowych analiz oraz ich prezentacji
- wysoka kultura osobista i etyka zawodowa
- zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- bardzo dobrej organizacji pracy, zaangażowania, samodzielności i kreatywności
- wykształcenie wyższe, preferowane: marketing, zarządzanie, PR
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- ciekawą i pełno wyzwań pracę w dynamicznym zespole i środowisku biznesowym
- niezbędne narzędzia pracy
Najnowsze komentarze