Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Ostrobramska 75c
Zakres obowiązków:
- Planowanie i realizacja działań marketingowych w zgodzie z przyjętą strategią firmy
- Koordynowanie kampanii reklamowych i promocyjnych, zarówno w tradycyjnych, jak i cyfrowych kanałach.
- Tworzenie i nadzór nad materiałami marketingowymi, takimi jak ulotki, prezentacje, newslettery, materiały POS, z uwzględnieniem estetyki i efektywności.
- Zaawansowana analiza rynku oraz trendów, wyciąganie wniosków z dostępnych danych i tworzenie raportów.
- Monitorowanie i analiza działań konkurencji, z naciskiem na proponowanie nowych, efektywnych rozwiązań.
- Współpraca z kontrahentami międzynarodowymi, udział w zagranicznych targach, przygotowanie prezentacji w języku angielskim oraz zarządzanie komunikacją marketingową dla angielskojęzycznego sklepu internetowego.
- Inicjowanie i prowadzenie kreatywnych kampanii marketingowych, które skutecznie zwiększają sprzedaż na różnych rynkach.
- Zapewnienie jednolitej i spójnej komunikacji wizualnej i treściowej.
- Udział i koordynacja projektów wspierających sprzedaż, takich jak targi branżowe.
- Regularne raportowanie z osiągniętych wyników i realizacja założeń strategii marki.
Poszukiwane kompetencje:
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z marketingiem
- Umiejętność zaawansowanej analizy danych i wyciągania strategicznych wniosków,
- Bardzo dobra znajomość Excel
- Znajomość strategii reklamowych, głównie w kontekście reklamy internetowej, oraz umiejętność tworzenia skutecznych kreacji reklamowych.
- Umiejętność tworzenia angażujących treści i skutecznych kreacji reklamowych dostosowanych do różnych platform cyfrowych, z zachowaniem estetyki i spójności marki.
- Wykorzystanie narzędzi analitycznych do monitorowania efektywności kampanii oraz umiejętność wyciągania wniosków w celu optymalizacji działań marketingowych.
- Doświadczenie w rekomendowaniu innowacyjnych rozwiązań marketingowych.
- Silne umiejętności analityczne, kreatywne myślenie oraz wysoki poziom estetyki wizualnej.
- Znajomość rynku beauty oraz dermokosmetyków.
- Dobra znajomość języka angielskiego (minimum na poziomie B2).
Oferujemy:
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze w oparciu o umowę o pracę / B2B/ umowa zlecenia (model współpracy do wyboru przez kandydata).
- Aktywny udział w rozwoju marki, prace w firmie rozwijającej się w ekscytującym tempie.
- Współtworzenie marki, którą kochają konsumenci i influencerzy.
- Zniżki na produkty firmowe.
- Dofinasowanie do karty sportowej, opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie.
Najnowsze komentarze