AZAGroup jest firmą z branży e-commerce prowadzącą sklepy z obuwiem i odzieżą Born2be oraz Renee w Polsce i zagranicą. Podstawą rozwoju naszej firmy jest zmiana. Nasz sukces opiera się na tym, że potrafimy się uczyć i chcemy eksperymentować. Budujemy i sprawdzamy efekty kolejnych projektów. Tworzymy nowe rozwiązania i udoskonalamy istniejące. Napędem dla naszego rozwoju są otwarci, pełni zapału ludzie. Obecnie AZATeam liczy ponad 200 osób pracujących w działach IT, e-commerce, produktu, marketingu, studiu fotograficznym, w logistyce czy Biurze Obsługi Klienta.
Czy jesteś osobą, która łączy w sobie wiedzę techniczną z kreatywnością? Pasjonujesz się aplikacjami mobilnymi i wiesz, jak skutecznie je promować? Jeśli deep linki, analityka mobilna, ASO i optymalizacja kampanii to dla Ciebie codzienność – dołącz do naszego zespołu!
- Współtworzenie oraz realizację strategii marketingowej aplikacji mobilnych Born2be oraz Renee.
- Analiza i optymalizacja ASO (App Store Optimization) w Google Play i App Store.
- Zarządzanie lejkami konwersji i strategią wzrostu użytkowników w aplikacji.
- Rozwój aplikacji pod kątem wzrostu liczby użytkowników i monetyzacji.
- Planowanie i prowadzenie kampanii UA (User Acquisition) na Meta, Google, TikTok, Apple Search Ads.
- Dbanie o jak największą retencję użytkowników oraz wzrost CLV (Customer Lifetime Value).
- Analiza danych i podejmowanie decyzji opartych na KPI (retencja, ARPU, LTV, CPA, ROAS).
- Optymalizacja deep linków, strategii retencji i UX aplikacji.
- Działania ukierunkowane na wzrost zaangażowania klientów.
- Ścisła współpraca z zespołami marketingu, UX/UI, IT oraz MA w zakresie powiadomień push, in-app i promocji.
- Monitorowanie trendów i działań konkurencji.
- Monitorowanie rynku pod kątem innowacyjnych rozwiązań (gamifikacja, onboarding, rekomendacje AI).
- Min. 2 lata doświadczenia w obszarze promocji i rozwoju aplikacji mobilnych.
- Bardzo dobra znajomość ASO, App Store & Google Play Console.
- Praktyczna wiedza o deep linkach, atrybucji i strategiach monetyzacji aplikacji.
- Umiejętność analizy danych i podejmowania decyzji na podstawie KPI.
- Znajomość narzędzi analitycznych: Firebase, GA4, Looker Studio, BI.
- Kreatywność w podejściu do pozyskiwania użytkowników i ich angażowania.
- Samodzielność, innowacyjność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku.
- Umiejętności sprzedażowe: poszukujemy osoby z drygiem handlowym, która skutecznie identyfikuje potrzeby użytkowników, promuje aplikację oraz zwiększa konwersję i sprzedaż.
- Znajomość narzędzi Adjust bądź AppsFlyer bądź Amplitude.
- Doświadczenie we wdrażaniu aplikacji na nowych rynkach.
- Doświadczenie w branży fashion.
- Pracę z ludźmi, którzy są pasjonatami w swoim fachu.
- Realny wpływ na pozycję firmy na rynku.
- Pracę na pełen etat w godzinach 9:00-17:00.
- Pracę zdalną.
- Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, rabaty na nasze produkty, wydarzenia integracyjne, prezenty okolicznościowe.
Najnowsze komentarze