Specjalista ds. obsługi archiwumn, zamówień publicznych oraz rejestracji transportu

Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Specjalista ds. obsługi archiwumn, zamówień publicznych oraz rejestracji transportu
Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki
Numer: StPr/25/290
OBOWIĄZKI:
1.Obsługa archiwum:- Prowadzenie i nadzorowanie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi procedurami- Ewidencjonowanie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji zgodnie z zasadami archiwizacji- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przekazywania i udostępniania dokumentacji.2.Zamówienia publiczne:- Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi regulacjami- Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, w tym opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji warunków zamówienia oraz projektów umów- Publikowanie ogłoszeń i informacji związanych z udzielaniem zamówień publicznych- Prowadzenie rejestrów -Udział w pracach komisji przetargowych oraz wsparcie formalno-prawne przy przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego3. Rejestry transportu:- Prowadzenie ewidencji pojazdów oraz dokumentacji związanej z ich użytkowaniem.- Monitorowanie terminów przeglądów technicznych, ubezpieczeń oraz innych obowiązkowych czynności związanych z eksploatacją pojazdów- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu i obsługi technicznej floty pojazdów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

1. Wykształcenie min. średnie oraz min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (doświadczenie w pracy z dokumentacją archiwalną będzie dodatkowym atutem)2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych3. Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe4. Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych5. Znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów oraz zarządzania flotą transportową6. Bardzo dobra obsługa programów biurowych (MS Office) 7. Znajomość regulacji prawnych dotyczących ochrony danych osobowych (RODO) oraz umiejętność ich stosowania w praktyce- Mile widziany kurs specjalistyczny kancelaryjno-archiwalny I stopnia lub wykształcenie np.: Technik archiwista- Posiada cechy osobowości takie jak: umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność, skrupulatność, dobra organizacja pracy

Miejsce pracy:

Mińsk Mazowiecki


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 do 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

Najnowsze oferty pracy:

Administrator systemów informatycznych

dzisiaj

POLANGLO SP. Z O.O.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Lider konfekcji

dzisiaj

ZPC Milanówek Sp. z o.o.

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Starszy referent ds. kadr (archiwista) k/m

2025-05-03

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

mazowieckie / Warszawa

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:1. Samodzielne prowadzenie archiwum zakładowego.2. Pomoc przy sporządzaniu...

Więcej informacji

Inspektor ds. Administracyjno - Kancelaryjnych w Wydziale Prezydialnym

2025-05-02

Straż Miejska m.st. Warszawy

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Kadr i Płac, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st....

Więcej informacji