Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP
Location: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów
  • Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN
  • Bieżące rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji klientów
  • Współpraca z zespołem w celu dotrzymania terminów i ustalonych SLA
  • Udzielanie szybkich i rzeczowych odpowiedzi na zapytania
Wymagania:
  • 3–5 lat doświadczenia w obsłudze klienta
  • 1–3 lata praktyki w realizacji transakcji w systemie ERP
  • Dbałość o detale i terminowość wykonania zadań
  • Znajomość Excela na poziomie zaawansowanym
  • Umiejętność efektywnego wyszukiwania danych i analizowania informacji w ERP
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • Zdolność do profesjonalnego zarządzania i rozwiązywania problemów klientów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Przedstawiciel Handlowy HoReCa

wczoraj

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie

Więcej informacji

Specjalista ds. Sprzedaży z niemieckim i angielskim

wczoraj

TTEC

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych

wczoraj

Global Assistance Polska Sp. z o.o

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

wczoraj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów...

Więcej informacji