Ogłoszenie numer: 10188419, z dnia 2025-09-02
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Kajetany
Opis stanowiska
- Wspieranie działu sprzedaży w przygotowywaniu ofert i materiałów dla Klientów
- Obsługa Klientów i utrzymywanie kontaktów zgodnie z polityką jakości firmy
- Koordynacja przepływu informacji między działem sprzedaży a innymi działami w procesie realizacji zleceń
- Monitorowanie realizacji zleceń na wszystkich etapach
- Prowadzenie dokumentacji Klientów i teczek kontraktowych oraz dbanie o ich prawidłowe przechowywanie
- Wystawianie dokumentów produkcyjnych i faktur sprzedażowych oraz ich archiwizacja
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Dobra organizacja pracy, zaangażowanie i odpowiedzialność
- Zdolności analityczne
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Outlook
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w firmie o niewielkiej rotacji pracowników
- Pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym w przyjaznej atmosferze
- Godziny pracy: 9-17 lub 10-18
- Opiekę medyczną
- Kartę MultiSport
- Bezpłatne miejsce parkingowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Najnowsze komentarze