Specjalista ds. Obsługi Klienta (Język Norweski)

Ogłoszenie numer: 10219925, z dnia 2025-09-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Język Norweski)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) w zakresie rezerwacji i podróży.
  • Wsparcie w kwestiach płatności, programów lojalnościowych i usług online.
  • Rozwiązywanie problemów i pomoc w nagłych sytuacjach.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Umiejętności komunikacyjne, cierpliwość i pozytywne nastawienie.
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.

Oferujemy

  • Pakiet relokacyjny: transport i zakwaterowanie na 2 tygodnie.
  • Pracę hybrydową po okresie wdrożenia (6-9 miesięcy).
  • Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, MyBenefit, ubezpieczenie na życie).
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Kierownik Zmiany

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Koprki

Więcej informacji

Kierownik Zmiany

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Ożarów Mazowiecki

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Customer Support Specialist with Danish

2025-09-01

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using...

Więcej informacji

Customer Support Specialist with Norwegian

2025-09-01

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using...

Więcej informacji