Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzyczny

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzyczny
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Obsługa klientów i partnerów w języku niemieckim
  • Pomoc w rezerwacjach, korzystaniu z usług online i programów lojalnościowych
  • Rozwiązywanie problemów podróżnych w szybki i efektywny sposób
  • Budowanie pozytywnych relacji i wsparcie klientów premium
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2)
  • Umiejętność jasnej i cierpliwej komunikacji
  • Organizacja pracy i radzenie sobie z wieloma zadaniami jednocześnie
  • Pozytywne nastawienie i otwartość na różne sytuacje
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • Pracę w trybie hybrydowym po okresie adaptacyjnym
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie, kafeteria MyBenefit)
  • Szkolenia, coaching i rozwój zawodowy
  • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Kierownik / Kierowniczka Produktu Rx

dzisiaj

POLPHARMA S.A.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Personal Assistant (PA) to CEO

dzisiaj

Contract Administration Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Happiness Support Agent z j. niemieckim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Szydłowiec

Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy,...

Więcej informacji

Travel advisor with Norwegian

wczoraj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using...

Więcej informacji