Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Infinitas Learning. Naszym celem jest dostarczanie elastycznych, wiodących na rynku rozwiązań edukacyjnych, które wspierają nowe podejście do nauki na miarę XXI wieku. Jesteśmy pracodawcą, który stwarza możliwości dla osób o różnym profilu zawodowym. Zatrudniamy specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, IT i digital, a także redaktorów, autorów i trenerów.
 
WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej. Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.
 
W związku z rozwojem Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych (ORKE) dla którego organem prowadzącym jest WSiP, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE
(ORKE Customer Success Specialist)
Miejsce pracy: Warszawa

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:
  • Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy
  • Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta
  • Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych
  • Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE z dedykowanego terenu
Oczekiwania:
  • Nastawienie na sukces klienta (proaktywna postawa, budowanie długofalowych relacji, indywidualne podejście)
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Znajomość standardów telefonicznej obsługi klienta i technik sprzedaży
  • Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie, MS Excell, MS Outlook, MS Teams
  • Dobre planowanie i organizacja czasu pracy
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę z innymi
Oferujemy:
  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
  • Umowę zlecenie i system premiowy
  • Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
  • Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem
  • Przyjazną kulturę organizacyjną
  • Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku

Najnowsze oferty pracy:

Kierownik / Kierowniczka Salonu Sprzedaży Orange

dzisiaj

Orange Polska

mazowieckie / Warszawa, ul. Targowa 72

Więcej informacji

Mechanik samochodowy autoryzowanego dealera (k/m)

dzisiaj

Trenkwalder

mazowieckie / Warszawa, Ursynów

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

wczoraj

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

mazowieckie / Warszawa

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i...

Więcej informacji

Pracownik ds. obsługi klienta i dokumentacji

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów osobiście, telefonicznie oraz emailowo. Raportowanie sprzedaży, przyjęć i rozliczeń wewnętrznych. Kontrola gotówki po transakcjach....

Więcej informacji