Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej
Miejsce pracy: woj. mazowieckie
Zadania:
Co będziesz robić?
  • Odpowiadać na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat. Utrzymywać aktualną dokumentację w systemie CRM. Współpracować z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizować wiedzę o ofertach i politykach firmy.
Wymagania:
  • Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobra znajomość duńskiego (min. C1) i angielskiego (min. B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju i skupienia podczas interakcji z klientem.
  • Pasja do nauki.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie. Możliwość pracy zdalnej. Pakiet korzyści: opieka zdrowotna, ubezpieczenie, system benefitów. Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę. Szkolenia i możliwości rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Psycholog

dzisiaj

FUNDACJA IDYLLA

mazowieckie / Ignaców (pow. miński, gm. Mińsk Mazowiecki)

Więcej informacji

Specjalista ds. BHP i p.poż.

dzisiaj

BZK Alco S.A.

mazowieckie / Janików

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Customer Support Specialist

dzisiaj

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework...

Więcej informacji

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie /

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate...

Więcej informacji