Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej
Miejsce pracy: woj. mazowieckie
Zadania:
Co będziesz robić?
  • Odpowiadać na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat. Utrzymywać aktualną dokumentację w systemie CRM. Współpracować z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizować wiedzę o ofertach i politykach firmy.
Wymagania:
  • Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobra znajomość duńskiego (min. C1) i angielskiego (min. B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju i skupienia podczas interakcji z klientem.
  • Pasja do nauki.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie. Możliwość pracy zdalnej. Pakiet korzyści: opieka zdrowotna, ubezpieczenie, system benefitów. Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę. Szkolenia i możliwości rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Doradca Klienta Biznesowego (obsługa w j. rumuńskim)

wczoraj

TTEC

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Więcej informacji

Doradca Klienta Biznesowego z językiem niemieckim

wczoraj

TTEC

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie...

Więcej informacji

Customer Service Specialist with Slovenian

wczoraj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls);...

Więcej informacji