Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Sklepie Medycznym
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Zadania:
- Profesjonalna obsługa klientów oraz pomoc w doborze wyrobów medycznych
- Realizacja wniosków o zaopatrzenie w wyroby medyczne (eZWM)
- Utrzymywanie porządku i estetyki sklepu zgodnie ze standardami firmy
- Koordynowanie dokumentacji sprzedażowej i refundacyjnej
- Budowanie relacji z klientami telefonicznie oraz bezpośrednio
- Współpraca z dostawcami i nadzór nad zamówieniami
Wymagania:
- Wykształcenie kierunkowe: fizjoterapeuta, farmaceuta lub technik ortopeda z aktualnym PWZ
- Doświadczenie w obsłudze wniosków refundacyjnych i systemu eZWM
- Umiejętność jasnego komunikowania informacji o produktach
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- Samodzielność, dobra organizacja pracy i empatyczne podejście do klientów
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00
- Wdrożenie i wsparcie merytoryczne na początku współpracy
- Pakiet medyczny oraz ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość aktywności fizycznej w godzinach pracy i brak dress code’u
- Przyjazną atmosferę i regularne spotkania integracyjne
Najnowsze komentarze