Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny,
  • Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta,
  • Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie,
  • Aktualizacja danych w systemie CRM,
  • Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego doświadczenia klienta.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (min. B2),
  • Umiejętność sprawnego porozumiewania się – w mowie i piśmie,
  • Dobra organizacja pracy i nastawienie na klienta,
  • Znajomość pakietu MS Office (głównie Excel, Outlook),
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę zlecenie na start, później umowa o pracę,
  • Premie kwartalne i program zniżek dla pracowników,
  • Standardowe godziny pracy: 8:30 - 16:30 (piątek skrócony),
  • Imprezy integracyjne i wyjazdy zespołowe,
  • Szansa na rozwój i realne awanse.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Architekt kreatywny

dzisiaj

BBGK Architekci Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Blisko tramwaj, metro, autobus, PKP Powiśle

Więcej informacji

Doradca Klienta ds. HoReCa

dzisiaj

Transgourmet Polska

mazowieckie / Siedlce

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

dzisiaj

Vetlab Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do...

Więcej informacji

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

dzisiaj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by...

Więcej informacji