Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Ogłoszenie numer: 10169390, z dnia 2025-08-17

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów i zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki.
  • Realizacja celów związanych z satysfakcją klienta wyznaczonych przez przełożonych.
  • Stosowanie technik sprzedażowych oraz przedstawianie dodatkowych korzyści klientom.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (C2) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2–C1).
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera.
  • Motywacja do rozwoju zawodowego.
  • Gotowość do pracy w biurze w Warszawie.

Oferujemy

  • Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna).
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
  • Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów.
  • Prezenty świąteczne dla dzieci pracowników.
  • Programy promujące zdrowy tryb życia oraz wsparcie psychologiczne.
  • Dostęp do platform szkoleniowych i szerokich możliwości rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Wiertacz z możliwością przyuczenia

dzisiaj

Bose-Instal

mazowieckie / Wiskitki

Więcej informacji

Pracownik fizyczny / Instalator

dzisiaj

Bose-Instal

mazowieckie / Wiskitki

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Konsultant ds. Obsługi Klienta

2025-08-16

English Language Centre "First Decision"

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań...

Więcej informacji

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

2025-08-14

English Language Centre "First Decision"

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb...

Więcej informacji