Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim

Ogłoszenie numer: 10193561, z dnia 2025-09-05

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami.

  • Rozwiązywanie problemów technicznych produktów.

  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki.

  • Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego.

  • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.

  • Doskonałe kompetencje komunikacyjne i interpersonalne.

  • Pozytywne nastawienie i pasja do obsługi klienta.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku.

  • Otwartość i elastyczność w podejściu do klienta.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub cywilnoprawna).

  • Możliwość relokacji do Katowic.

  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole.

  • Możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.

  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Starszy Architekt krajobrazu

dzisiaj

S&P Architektura Krajobrazu Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Gen. Józefa Zajączka 9b lok. 16

Więcej informacji

Customer Service Professional with Croatian

dzisiaj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Customer Service Professional with Croatian

dzisiaj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

wczoraj

Lacertis Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji....

Więcej informacji