Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Zadania:
- Szkolenie od 22 kwietnia.
- Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinna zmiana (z godzinną przerwą).
- Początkowo praca stacjonarna (pierwsze 6-9 miesięcy), później możliwość pracy hybrydowej.
- Pierwszy punkt kontaktu w zapytaniach dotyczących podróży.
- Doradztwo w zakresie lotów, produktów, metod płatności.
- Wsparcie klienta w trudnościach podróżniczych i obsługa za pośrednictwem różnych kanałów.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka duńskiego i angielskiego.
- Umiejętności interpersonalne: pomocność, entuzjazm, cierpliwość.
- Skuteczna komunikacja i organizacja pracy.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku.
- Równouprawnienie i równa ocena dla wszystkich pracowników.
- Inwestycja w rozwój przez coaching i mentoring.
Najnowsze komentarze