Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Pełnienie roli pierwszego punktu kontaktowego dla kluczowych klientów potrzebujących wsparcia w zakresie podróży.
  • Doradztwo i wsparcie w zakresie rezerwacji lotów, korzystania z usług online, wyboru opcji płatności oraz korzystania z programów lojalnościowych.
  • Interwencja w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży klientów.
  • Komunikacja z pasażerami, dostosowanie metody do potrzeb sytuacyjnych.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Pozytywne nastawienie, cierpliwość i zdolność do adaptacji.
  • Umiejętności komunikacyjne: słuchanie oraz jasne i pewne komunikowanie się.
  • Organizacja pracy i zdolność do zarządzania wielozadaniowością.
Oferujemy:
  • Praca dla rozwijającej się linii lotniczej o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
  • Pakiet korzyści socjalnych, w tym prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
  • Międzynarodowe, wielokulturowe środowisko pracy.
  • Inwestycja w rozwój pracownika poprzez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Asystent / Asystentka księgowości

dzisiaj

KDK Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Lider Zmiany / Liderka Zmiany

dzisiaj

Lotte Wedel Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Customer Support Specialist with German

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using...

Więcej informacji

Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish

wczoraj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero:...

Więcej informacji