Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma jest liderem branży tytoniowej.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail,
  • Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach,
  • Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych dotyczących sprzętu,
  • Doradztwo produktowe oraz sprzedaż dopasowana do potrzeb klienta,
  • Aktywne promowanie produktów.
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1,
  • Komunikatywność i orientacja na klienta,
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • Biegłość w obsłudze komputera.
Dodatkowe atuty:
  • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta,
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce,
  • Podstawowe wynagrodzenie 7000 zł brutto,
  • Premie za jakość pracy i sprzedaż (do 950 zł + za każde urządzenie),
  • Pełne szkolenie produktowe i wsparcie na start,
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży

dzisiaj

Transgourmet Polska

mazowieckie / Ożarów Mazowiecki, k. Warszawy

Więcej informacji

Operator maszyn i urządzeń (obróbka skrawaniem w metalu)

dzisiaj

WARSZAWSKIE ZAKŁADY MECHANICZNE "PZL-WZM" w Warszawie S.A.

mazowieckie / Warszawa, Ursus, (bezpłatny transport z ul. Keniga)

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

2025-08-03

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw,...

Więcej informacji

Doradca klienta z językiem duńskim

2025-08-03

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Dostarczanie wsparcia kontaktowego (telefonicznego, mailowego lub przez chat) dla użytkowników. Udzielanie pomocy technicznej klientom. Rozwiązywanie...

Więcej informacji