Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma jest liderem branży tytoniowej.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail,
  • Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach,
  • Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych dotyczących sprzętu,
  • Doradztwo produktowe oraz sprzedaż dopasowana do potrzeb klienta,
  • Aktywne promowanie produktów.
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1,
  • Komunikatywność i orientacja na klienta,
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • Biegłość w obsłudze komputera.
Dodatkowe atuty:
  • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta,
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce,
  • Podstawowe wynagrodzenie 7000 zł brutto,
  • Premie za jakość pracy i sprzedaż (do 950 zł + za każde urządzenie),
  • Pełne szkolenie produktowe i wsparcie na start,
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Customer Support Specialist with German

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Trener języka migowego

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Pruszków

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Customer Support Specialist with German

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using...

Więcej informacji

Customer Advisor with Swedish

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to...

Więcej informacji