Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 10148912, z dnia 2025-08-21

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników urządzeń do pomiaru glukozy we krwi
  • Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z urządzeniami
  • Dbałość o najwyższy poziom obsługi klienta
  • Realizacja celów jakościowych i wskaźników satysfakcji klienta

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1)
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność słuchania
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Zaangażowanie, samodzielność i chęć rozwoju
  • Stabilne łącze internetowe (z możliwością połączenia przez kabel ethernet)

Oferujemy

  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
  • Sprzęt niezbędny do pracy
  • Szansę na rozwój zawodowy – 92% kadry managerskiej awansowało wewnętrznie
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do wypoczynku, zakupu okularów, programy zdrowotne
  • Prezent świąteczny dla dzieci pracowników
  • Dostęp do platform szkoleniowych i programów rozwojowych
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Kasjer - Sprzedawca

dzisiaj

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Kasjer - Sprzedawca

dzisiaj

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

mazowieckie / Wyszków

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim

wczoraj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta

wczoraj

Unidevelopment S.A

mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w...

Więcej informacji