Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

Ogłoszenie numer: 9907912, z dnia 2025-06-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa użytkowników platform streamingowych (telefon, e-mail, czat).
  • Techniczne wsparcie oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi.
  • Rozwiązywanie problemów kontraktowych i reklamacyjnych z empatią.

Wymagania

  • Umiejętność pracy w zespole, fascynacja technologią.
  • Biegła znajomość norweskiego (C1) i angielskiego (B2).
  • Znajomość IT i administracji, umiejętności komunikacyjne.
  • Mile widziane doświadczenie z CRM.

Oferujemy

  • Międzynarodowe środowisko pracy, perspektywy rozwoju.
  • Imprezy integracyjne, wsparcie lidera, nowoczesne biuro.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Asystent do spraw księgowości

wczoraj

WW Finance Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Nowogrodzka 31/414

Więcej informacji

Technik utrzymania ruchu

wczoraj

SLODKIE sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Doradca Klienta z językiem duńskim

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie dla użytkowników duńskojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Techniczna pomoc dla entuzjastów streamingu. Przetwarzanie skarg z empatią,...

Więcej informacji

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie jakościowej obsługi streamingowej, zarządzanie problemami technicznymi. Obsługa klienta poprzez różne kanały komunikacji. Zarządzanie i...

Więcej informacji