Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnianie komfortowego doświadczenia streamingowego dla użytkowników, eliminacja problemów z buforowaniem i technicznymi.
  • Reagowanie na zapytania i zgłoszenia przez telefon, email oraz czat.
  • Zarządzanie skargami klientów, przekształcanie ich w pozytywne doświadczenia.
  • Wsparcie techniczne i administracyjne dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Umiejętności techniczne i administracyjne.
  • Umiejętność pracy w zespole, dobry nastrój.
  • Doświadczenie w obsłudze CRM mile widziane.
Oferujemy:
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie.
  • Pakiet benefitów (kafeteria MyBenefit, kursy językowe, szkolenia online).
  • Ścieżki rozwoju zawodowego.
  • Program poleceń pracowniczych i możliwości awansu.
  • Elastyczne godziny pracy (zmiany rotacyjne).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Technik ds. utrzymania technicznego budynku

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Więcej informacji

Specjalista ds. Public Relations

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Doradca klienta z językiem duńskim

wczoraj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w...

Więcej informacji

Doradca Klienta z ojczystym niemieckim

2025-06-20

Dobre Biuro sp z o.o.

mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 20.000 zł. Brutto| miesiąc| częściowo zależne od wyników (podstawa + prowizja) własna działalność gospodarcza...

Więcej informacji