Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnianie komfortowego doświadczenia streamingowego dla użytkowników, eliminacja problemów z buforowaniem i technicznymi.
  • Reagowanie na zapytania i zgłoszenia przez telefon, email oraz czat.
  • Zarządzanie skargami klientów, przekształcanie ich w pozytywne doświadczenia.
  • Wsparcie techniczne i administracyjne dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Umiejętności techniczne i administracyjne.
  • Umiejętność pracy w zespole, dobry nastrój.
  • Doświadczenie w obsłudze CRM mile widziane.
Oferujemy:
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie.
  • Pakiet benefitów (kafeteria MyBenefit, kursy językowe, szkolenia online).
  • Ścieżki rozwoju zawodowego.
  • Program poleceń pracowniczych i możliwości awansu.
  • Elastyczne godziny pracy (zmiany rotacyjne).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języków obcych

dzisiaj

HTH Recruitment

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Technik Wsparcia IT

dzisiaj

QMS Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem norweskim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Udzielaj wsparcia dla użytkowników platform streamingowych; obsługa przez telefon, e-mail, czy czat. Zapewnianie technicznego wsparcia oraz zarządzanie...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Obsługa użytkowników platform streamingowych (telefon, e-mail, czat). Techniczne wsparcie oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi. Rozwiązywanie...

Więcej informacji