Ogłoszenie numer: 9475324, z dnia 2025-02-14
Specjalista ds. Obsługi Klienta ze Szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Rozpoczęcie szkolenia: 17 marca.
- Praca 5 dni w tygodniu po 8,5 godziny (w tym godzinna przerwa), harmonogram od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-19:00, sobota-niedziela 9:00-18:00.
- Pierwsze 6-9 miesięcy pracy z biura w Warszawie, z możliwością późniejszej pracy hybrydowej w zależności od wyników.
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w zakresie podróży premium.
- Poradnictwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnorodnych metod płatności.
- Wsparcie dla klientów napotykających trudności w podróży.
- Asystowanie klientom przez rozmowy telefoniczne oraz czat.
- Budowanie trwałych relacji z klientami, opartych na zaufaniu.
Wymagania
- Biegła znajomość języka szwedzkiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2).
- Skłonność do pomagania, współpracy oraz entuzjastyczna, cierpliwa i otwarta postawa.
- Umiejętność słuchania i jasnej komunikacji.
- Precyzja i staranność.
- Wysoka organizacja pracy.
- Dostępność do pracy stacjonarnej w Warszawie.
Oferujemy
- Pracę w największej, renomowanej nordyckiej linii lotniczej pięciogwiazdkowej - SAS.
- Równe szanse dla wszystkich pracowników.
- Płatne, dwumiesięczne szkolenie z systemem nauki poprzez działanie oraz wsparciem mentora.
- Możliwość pracy w międzynarodowym, różnorodnym środowisku.
- Inwestycję w rozwój kompetencji przez coaching i mentoring.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Najnowsze komentarze