Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego
- Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików
- Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie.
Nasze wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B2) – warunek KONIECZNY
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem niemieckojęzycznym
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B
- stałe wynagrodzenie plus prowizja
- praca hybrydowa (Home Office 2 dni w tygodniu po okresie wdrożenia)
- atrakcyjny system benefitów (karta lunchowa, opieka medyczna ze stomatologią)
- dofinansowanie do nauki języka niemieckiego 50%
- program rekomendacji pracowników
- profesjonalny onboarding przygotowujący w pełni do roli
Najnowsze komentarze