Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka słoweńskiego

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka słoweńskiego
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
  • Profesjonalna obsługa infolinii – telefonicznie, mailowo i na czacie
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami
  • Dbanie o jakość obsługi i przestrzeganie procedur
Nasze wymagania:
  • Znajomość języka słoweńskiego – warunek konieczny
  • Komunikatywność i dobra dykcja
  • Umiejętność obsługi komputera oraz skrzynki mailowej
  • Wielozadaniowość i zaangażowanie
Co oferujemy?
  • Umowę zlecenie i elastyczny grafik (9:00-21:00, 7 dni w tygodniu)
  • Prywatną opiekę zdrowotną
  • Kartę Multisport
  • Szkolenia z rozwoju osobistego
  • Program poleceń pracowniczych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Opiekun Klienta

dzisiaj

KLIMEK I KLIMEK Sp z o.o. SK

mazowieckie / Janki, ul. Falencka 1C, przystanek autobusowy prze bramie firmy

Więcej informacji

Pielęgniarka / Pielęgniarz

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Wola Park

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego

dzisiaj

Armatis Polska

mazowieckie / Warszawa

Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji....

Więcej informacji

Doradca Klienta z językiem fińskim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Udzielanie pomocy przez telefon, e-mail lub czat, Techniczne wsparcie dla firmy streamingowej, Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne...

Więcej informacji