Specjalista ds. obsługi klienta

Współpracujemy z największymi firmami w Polsce, które chcą wspierać zawodowo i zatrudniać razem z nami osoby niepełnosprawne na różnych stanowiskach. Zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie ich aktywizacji zawodowej to nasz priorytet, który z powodzeniem realizujemy od wielu lat. 

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • obsługa klientów (osobiście i telefonicznie),
  • praca na recepcji,
  • prowadzenie dokumentacji,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur.
Wymagania:
  • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,
  • otwartość na pracę zmianową,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w obsłudze klienta min. 6 miesięcy,
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność.
Oferujemy:
  • umowa o pracę, stabilne zatrudnienie,
  • elastyczny grafik,
  • pełne wdrożenie,
  • prywatna opieka medyczna, karta sportowa,
  • dofinansowanie szkoleń i kursów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

dzisiaj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Księgowa / Księgowy

dzisiaj

EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

mazowieckie / Otwock

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

dzisiaj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji...

Więcej informacji