Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media
- Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych
- Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi
- Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi
- Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy
Wymagania:
- Znajomość języka polskiego - poziom C1
- Znajomość języka angielskiego - poziom B1
- Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows)
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Komunikatywność
- Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych
Oferujemy:
- 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze
- Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie)
- Prywatna opieka LuxMed
- MyBenefit z budżetem miesięcznym - Multisport
- Ubezpieczenie na życie
- MultiSport
- Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności
- Wspierające środowisko zespołowe
Najnowsze komentarze