Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, okolice Ronda Daszyńskiego
Zakres obowiązków
- Przyjmowanie zamówień w SAP, Sprawdzenie zamówień przed procesowaniem, dostępności stocku i minimum ilościowego lub wartościowego do zamówień, oraz cen net
- Zapewnienie realizacji kompletnych i na czas dostaw, przy pomocy efektywnego procesu składania zamówień, zapewniając realizacje odpowiedniego Service Level
- Awizowanie dostaw: mailowo, telefonicznie oraz na platformach klientów
- Zapewnienie dobrych i efektywnych relacji we współpracy z klientami
- Współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie danych logistycznych, tj. zapewnienie przesyłanie zleceń wg. pełnych kartonów i ich wielokrotności
- Zapewnienie właściwej dokumentacji dostaw (WZ/Listy Przewozowe) i faktury
- Ścisła współpraca z Działem Planowania /Finansów/Sprzedaży/Logistyki/Quality
- Zwroty i reklamacje klienckie: przyjmowanie, efektywne zarzadzanie i koordynacja reklamacji, zgodnie z procedura RB i zgodnie z umowa z klientem
Wymagania
- Wykształcenie - poziom licencjat
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie zdobyte w międzynarodowym środowisku
- Mile widziane doświadczenie w FMCG
- Język Angielski - poziom konwersacyjny
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne (mailowy i telefoniczny kontakt z klientem)
- Zorientowanie na biznes, procesy, otwartość na zmiany i dynamikę
- Umiejętność pracy w grupie
Oferujemy
- Umowa zlecenia na okres 3 miesięcy w biurze w Warszawie w okolicy Ronda Daszyńskiego
- Interesujące obowiązki w dynamicznym i elastycznym środowisku biznesowym
- Nauka z doświadczenia i od siebie nawzajem, będąc częścią wspierającego i osiągającego sukcesy zespołu
- Uzyskanie możliwości rozwoju długoterminowej kariery w naprawdę globalnym biznesie
Najnowsze komentarze