Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dołącz do #Unikalnych, jako:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja Warszawa
Twój zakres obowiązków
  • Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej,
  • Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,
  • Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji dotyczącej obsługi gwarancyjnej, obsługa  systemu Microsoft Dynamics CRM i Portalu Klienta,
  • Sporządzanie raportów i zestawień,
  • Udział w procesie przygotowania nieruchomości do odbiorów i zasiedlenia,
  • Udział w procesie odbiorów lokatorskich,
  • Współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości,
  • Udział w procesie podpisywania aktów notarialnych,
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji miedzy działami w zakresie obsługi klienta,
  • Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie praca naprawczych, wykończenia pod klucz, utrzymania nieruchomości,
  • Współpraca z innymi działami w strukturze grupy Unibep.
Nasze wymagania
  • Znajomość narzędzi z pakietu MS Office: Excel, Word, Outlook,
  • Umiejętność planowania dnia pracy,
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
  • Zaangażowanie, dokładność i systematyczność,
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz z innymi współpracownikami,
  • Umiejętność redagowania tekstów.
Mile widziane
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta firmy deweloperskiej
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Rozwój w spółce notowanej na GPW,
  • Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy,
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Proces rekrutacji
Zgłoszenie do procesu rekrutacji Kliknij przycisk "Aplikuj" poniżej, a my przekierujemy Cię do formularza aplikacyjnego - jego uzupełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 min. Potwierdzenie otrzymania przez nas Twojego CV dostaniesz na maila.
Analiza Twojej aplikacjiProces analizy wszystkich kandydatów trwa 1-2 tygodnie (w zależności od liczby kandydatów). To moment, w którym decydujemy, kogo zaprosić do etapu spotkań – wcześniej potwierdzamy dyspozycyjność kandydata telefonicznie.
Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa onlineW procesie rekrutacji szanujemy Twój i swój czas, dlatego na rozmowie będzie obecny zarówno rekruter, jak i Twój przyszły, bezpośredni przełożony. Spotkanie potrwa ok. godziny.
Oferta pracy / informacja zwrotnaPo udanym spotkaniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przedstawić konkretną propozycję i ustalić wszystkie formalne szczegóły.

Najnowsze oferty pracy:

Wiertacz z możliwością przyuczenia

dzisiaj

Bose-Instal

mazowieckie / Wiskitki

Więcej informacji

Pracownik fizyczny / Instalator

dzisiaj

Bose-Instal

mazowieckie / Wiskitki

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (chat i e-mail)

wczoraj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja...

Więcej informacji