Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wołomin
Zakres obowiązków:
  • Bieżąca obsługa klientów.
  • Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień.
  • Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży.
  • Organizacja transportu do klienta.
  • Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Zaangażowanie i entuzjazm w zdobywaniu wiedzy i umiejętności.
Wymagania:
  • Chęć rozwoju i nowych wyzwań.
  • Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z ludźmi.
  • Zamiłowanie do pracy z cyframi.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i/lub logistyce.
  • Jeżyk Polski warunek konieczny.
  • Wykształcenie wyższe oraz angielski / rosyjski /ukraiński będzie dodatkowym atutem.
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie (umowa o pracę).
  • Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pracę w środowisku międzynarodowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Doradca Biznesowy (m/f/d)

dzisiaj

Lyreco Polska

mazowieckie / Nasielsk

Więcej informacji

Doradca Biznesowy (m/f/d)

dzisiaj

Lyreco Polska

mazowieckie / Pułtusk

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

dzisiaj

Coral Travel Poland Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dzisiaj

Symfonia Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 132

Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie; Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących...

Więcej informacji