Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wołomin
Zakres obowiązków:
  • Bieżąca obsługa klientów.
  • Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień.
  • Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży.
  • Organizacja transportu do klienta.
  • Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Zaangażowanie i entuzjazm w zdobywaniu wiedzy i umiejętności.
Wymagania:
  • Chęć rozwoju i nowych wyzwań.
  • Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z ludźmi.
  • Zamiłowanie do pracy z cyframi.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i/lub logistyce.
  • Jeżyk Polski warunek konieczny.
  • Wykształcenie wyższe oraz angielski / rosyjski /ukraiński będzie dodatkowym atutem.
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie (umowa o pracę).
  • Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pracę w środowisku międzynarodowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Pielęgniarka / Pielęgniarz (Chirurgia)

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. 1 Sierpnia 8

Więcej informacji

Przedstawiciel Handlowy

dzisiaj

Zepter International

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

dzisiaj

Vetlab Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do...

Więcej informacji

Customer Advisor with Korean

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa, Wola

Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in...

Więcej informacji