Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9779164, z dnia 2025-05-02

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, płatności i zwrotów kosztów
  • Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami przy użyciu dedykowanych narzędzi
  • Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon, e-mail, czat)
  • Świadczenie wysokiej jakości, spersonalizowanej obsługi klienta
  • Udzielanie fachowych porad dotyczących oferowanych usług

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (C1) oraz języka angielskiego na poziomie minimum B1
  • Doskonała obsługa Microsoft Office i innych programów komputerowych
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w branży hospitality, oraz umiejętność wyznaczania priorytetów
  • Umiejętności sprzedażowe i interpersonalne
  • Studenci mile widziani

Oferujemy

  • Forma zatrudnienia: docelowo umowa o pracę (umowa zlecenie dostępna dla studentów)
  • Praca w systemie zmianowym (5 dni, 8 godzin dziennie, w godzinach 8:00-22:00)
  • Tryb pracy hybrydowej z przewagą pracy z domu
  • Zapewnienie pełnego sprzętu do pracy
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń, vouchery, prywatna opieka medyczna Medicover, karta Multisport, oraz program Everbetter promujący zdrowy styl życia
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Konsultant telefoniczny

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Ołtarzew

Więcej informacji

Koordynator projektów logistycznych

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Zakroczym

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

wczoraj

AMIGO-HURT Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w Biurze Handlowym - Rynek Przewozu Paliw i Chemii Wydział – Rynek Paliw Płynnych i Artykułów Chemicznych

wczoraj

PKP CARGO S.A.

mazowieckie / Warszawa

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia i realizacji umów handlowych i aneksów Prowadzenie wewnętrznych...

Więcej informacji