Specjalista ds. obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 9783364, z dnia 2025-05-03

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące)
  • Informowanie o postępie realizacji umów
  • Utrzymywanie wysokich standardów obsługi
  • Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami

Wymagania

  • Chęć nauki i pełne zaangażowanie (doświadczenie nie jest wymagane)
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista oraz poprawna znajomość języka polskiego

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat (poniedziałek-piątek, godziny biurowe)
  • Jasny i motywujący system premiowy
  • Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenia umożliwiające rozwój
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed oraz karta Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. kontroli jakości w laboratorium PCR

dzisiaj

KleverLab Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Targówek, Warszawa, blisko PKP Warszawa Zacisze-Wilno

Więcej informacji

Specjalista ds. Systemów Informatycznych (k/m)

dzisiaj

Emitel S.A.

mazowieckie / Warszawa, ul. F. Klimczaka 1

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Customer Service Specialist with Slovenian

wczoraj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls);...

Więcej informacji

Customer Service Professional with Czech and English

wczoraj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting...

Więcej informacji