Specjalista ds. obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 9783364, z dnia 2025-05-03

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące)
  • Informowanie o postępie realizacji umów
  • Utrzymywanie wysokich standardów obsługi
  • Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami

Wymagania

  • Chęć nauki i pełne zaangażowanie (doświadczenie nie jest wymagane)
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista oraz poprawna znajomość języka polskiego

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat (poniedziałek-piątek, godziny biurowe)
  • Jasny i motywujący system premiowy
  • Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenia umożliwiające rozwój
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed oraz karta Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Konsultant telefoniczny

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Ołtarzew

Więcej informacji

Koordynator projektów logistycznych

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Zakroczym

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

wczoraj

AMIGO-HURT Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w Biurze Handlowym - Rynek Przewozu Paliw i Chemii Wydział – Rynek Paliw Płynnych i Artykułów Chemicznych

wczoraj

PKP CARGO S.A.

mazowieckie / Warszawa

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia i realizacji umów handlowych i aneksów Prowadzenie wewnętrznych...

Więcej informacji