Specjalista ds. obsługi reklamacji

Ogłoszenie numer: 9920389, z dnia 2025-06-07

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi reklamacji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Rejestrowanie i przetwarzanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemie.
  • Analiza i rozpatrywanie reklamacji dotyczących krajowych i międzynarodowych usług pocztowych.
  • Współpraca z operatorami zagranicznymi w zakresie wyjaśniania spraw reklamacyjnych.
  • Koordynacja działań z innymi jednostkami w firmie związanych z procesami reklamacyjnymi.
  • Stosowanie przepisów prawa oraz wewnętrznych regulaminów związanych z obsługą reklamacji.
  • Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących reklamacji.

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Znajomość MS Word i Excel w codziennej pracy.
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. poziom A2).
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
  • Zdolność do współpracy i pracy zespołowej.
  • Chęć nauki i rozwoju zawodowego.
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), pełny etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku.
  • Wsparcie opiekuna przez pierwsze trzy miesiące pracy.
  • Atrakcyjne warunki skorzystania z prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie.
  • Dofinansowanie do wypoczynku oraz wydarzeń kulturalnych.
  • Preferencyjne warunki pożyczek oraz pomoc w trudnych sytuacjach życiowych.
  • Możliwość zakupu karty Multisport i dostęp do zniżek u partnerów biznesowych.
  • Udział w grupach sportowych organizowanych przez firmę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. sprzedaży szkoleń B2B

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Kierownik laboratorium

dzisiaj

Fabe Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Łomianki

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Reklamacji

wczoraj

AGATA Spółka Akcyjna

mazowieckie / Radom

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami...

Więcej informacji

Specjalista ds. Reklamacji

wczoraj

Poczta Polska S.A.

mazowieckie / Warszawa, ul. Łączyny 8​​​

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ na czas określony (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​​ Twoje zadania:...

Więcej informacji