Miejsce pracy: Warszawa
Zatrudniona osoba będzie odpowiadała za obsługę zamówień na usługi szkoleniowe, współpracę z działem Customer Success oraz kontakt z trenerami ORKE (Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych).
- Obsługa administracyjna zamówień na usługi szkoleniowe oraz ich rejestracja na platformie szkoleniowej i w systemach wewnętrznych działu
- Monitorowanie i kontrolowanie poprawności danych w systemach zgodnych z warunkami zamówienia
- Planowanie i organizowanie zasobów do realizacji usług szkoleniowych (termin, miejsce, trener, forma i temat szkolenia)
- Kontakt z trenerami ORKE – dogrywanie terminów realizacji szkoleń poza systemami
- Przyjmowanie zgłoszeń i ich obsługa w zakresie korzystania przez trenerów z systemów ORKE
- Obsługa systemów w celu utrzymania jakości i poprawności pozyskanych zamówień na szkolenia
- Mile widziany/a student/ka (studia zaoczne), wymagana dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- Minimum roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Dobra znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie MS Excell, Outlook
- Dobra znajomość narzędzi wspierających pracę i naukę zdalną (np. MS Teams, Moodle)
- Komunikatywność w kontakcie z klientem
- Umiejętność logicznego myślenia i analizy danych
- Dobra organizacja pracy
- Otwartość na współpracę w zgranym zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Dobre planowanie i organizacja pracy własnej
- Pozytywne nastawienie i chęć do nauki
- Sumienność i precyzja w wykonywaniu zadań
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
- Warunki zatrudnienia, zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji
- Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem
- Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych i szkolenia
- Przyjazną kulturę organizacyjną.
- Pracę hybrydową w systemie 3/2 (3 dni w biurze, dwa dni zdalnie)
Najnowsze komentarze