MTR Media działa na rynku od 1995 roku, jesteśmy więc jedną z najstarszych w kraju nieprzerwanie działających agencji reklamowych. Wszystko już widzieliśmy, nie takie kryzysy przetrwaliśmy. Ciągle poszukujemy nowych rozwiązań, świeżych pomysłów, otwartych głów. Jako agencja reklamowa full-service mamy w swoich strukturach dom mediowy, agencję reklamową, agencję marketingu internetowego, doświadczenie w PR, organizacji eventów i marketingu bezpośrednim. Od wielu lat otrzymujemy najwyższe noty w przeprowadzanych przez Media Marketing Polska badaniach agencji reklamowych; odebraliśmy wyróżnienie w kategorii Agencja Roku 2022 oraz 2025; szczycimy się tytułami Diamentów Forbes 2024 i 2025. Zajrzyj na www.mtrmedia.com.pl a dowiesz się o nas więcej.
- minimum 3-letnie doświadczenie pracy w agencji reklamowej
- znajomość rynku reklamy internetowej (display, video), sposobów planowania i rozliczania kampanii reklamowych
- doświadczenie w realizacji kampanii w oparciu o Google oraz platformy programmatic buying
- znajomość Google Analytics
- doświadczenie w realizacji kampanii mobile
- znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodą komunikację
- biegłą znajomość języka polskiego (jako ojczystego)
- przygotowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii/akcji reklamowych w oparciu o m.in. Google Ads, DV360
- przygotowywanie ofert, odpowiadanie na briefy w oparciu o dostępne narzędzia marketingu internetowego
- aktywne uczestnictwo w pracach przy tworzeniu nowych projektów
- wynagrodzenie zależne od doświadczenia i zaangażowania
- dużo samodzielności i możliwości rozwoju zawodowego
- yerba mate bez ograniczeń
- jak to zwykle prywatna opieka medyczna i karta Multisport
- doświadczony zespół dzielący się swoją wiedzą ;)
Najnowsze komentarze