Specjalista ds. Reklamacji

Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Łączyny 8​​​

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ na czas określony (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​​

Twoje zadania:
  • przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie,
  • rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług pocztowych krajowych i zagranicznych,
  • kontakt i współpraca z operatorami zagranicznymi,
  • współpraca z innymi jednostkami Spółki w zakresie wyjaśnień do spraw reklamacyjnych,
  • przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,
  • sporządzanie analiz i sprawozdań z realizowanych spraw reklamacyjnych.
Dołącz do nas, jeśli:
  • masz min. średnie wykształcenie,
  • w codziennej pracy wykorzystujesz MS Word i Excel,
  • znasz język angielski na poziomie min. A2,
  • pracujesz efektywnie pod presją czasu,
  • jesteś nastawiony na współpracę i pracę w zespole,
  • chcesz się uczyć i rozwijać zawodowo,
  • dobrze organizujesz swoją pracę.
U nas zyskasz:
  • wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
  • pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
  • karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
  • dostęp do platformy językowej
Zainteresowała Cię oferta?

Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!

Najnowsze oferty pracy:

Psycholog

dzisiaj

FUNDACJA IDYLLA

mazowieckie / Ignaców (pow. miński, gm. Mińsk Mazowiecki)

Więcej informacji

Specjalista ds. BHP i p.poż.

dzisiaj

BZK Alco S.A.

mazowieckie / Janików

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. serwisu i reklamacji pomp wodnych

2025-05-31

DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)

ZADANIA: Obsługa i rejestracja reklamacji klientów. Zarządzanie procesem serwisowania produktów. Tworzenie i zarządzanie dokumentacją serwisową....

Więcej informacji

Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

2025-05-30

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Ursus, Aleje Jerozolimskie 244

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie...

Więcej informacji