Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Biura Marketingu i Komunikacji Społecznej jako:
Specjalista ds. reklamy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2025/123
Będziesz odpowiadać za:
- obsługę Systemu Emisji Reklam (ustawianie spotów oraz rejestru czasu emisyjnego),
- wsparcie działań promocyjnych i edukacyjnych w zakresie udostępniania taboru tramwajowego i powierzchni reklamowej,
- kompleksową obsługę klientów, przygotowywanie ofert sprzedażowych i umów,
- obsługę administracyjną (uzupełnianie rejestru sprzedaży, wysyłanie korespondencji, tworzenie analiz, raportów i sprawozdań),
- organizację oraz obsługę eventów, kampanii i akcji promocyjnych,
- współpracę z różnymi komórkami organizacji.
Czeka na Ciebie:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie w przedziale: 9400-9700 zł brutto (zawiera stawkę zasadniczą wraz z 20% premią regulaminową),
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikację miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet prywatnej opieki medycznej oraz możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie i karnetu sportowego,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK,
- inne benefity, jak np.: możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów, bezpłatny dostęp do nauki języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor, konsultacje psychologiczne.
A od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia wyższego kierunkowego (marketing, ekonomia, prawo),
- przynajmniej 3 lat doświadczenia w reklamie (reklama zewnętrzna-OOH, cyfrowa reklama zewnętrzna-DOOH, agencje reklamowe, eventowe, incentive),
- popartej doświadczeniem znajomości technik sprzedaży i obsługi klienta,
- umiejętności współpracy z agencjami reklamowymi oraz klientem komercyjnym,
- umiejętności obsługi programów komputerowych: MS Word i MS Excel,
- zaangażowania i rzetelności w realizacji powierzonych zadań.
Najnowsze komentarze