Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń

Ogłoszenie numer: 10059718, z dnia 2025-07-24

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie działań sprzedażowych produktów ubezpieczeń życiowych
  • Prowadzenie szkoleń i zwiększanie wiedzy agentów i pracowników
  • Organizacja akcji promocyjnych, konkursów i programów sprzedażowych
  • Monitorowanie wyników i przygotowywanie analiz
  • Współtworzenie inicjatyw wspierających rozwój sprzedaży i produktów

Wymagania

  • Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży ubezpieczeń
  • Znajomość produktów życiowych i technik sprzedaży
  • Umiejętność analizy danych i prowadzenia szkoleń
  • Wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, ubezpieczenia lub pokrewne)
  • Znajomość MS Office, prawo jazdy kat. B
  • Niekaralność w rozumieniu ustawy o dystrybucji ubezpieczeń

Oferujemy

  • Praca hybrydowa z elastycznymi godzinami
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + premie
  • Pracowniczy Program Emerytalny (7%)
  • Prywatna opieka medyczna, karta sportowa, benefity zakupowe
  • Dostęp do szkoleń i programów rozwojowych
  • Zniżki na ubezpieczenia
  • Możliwość udziału w akcjach wolontariackich i sportowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Pielęgniarka / Pielęgniarz

wczoraj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Lider Produkcji (Wytwórnia Mas Bitumicznych)

wczoraj

Fabe Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Łomna-Las

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

wczoraj

E100 International Trade sp. z o.o

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Twój zakres obowiązków Chcesz rozpocząć karierę w sprzedaży, ale nie masz jeszcze dużego doświadczenia? Świetnie – u nas liczy się Twoja...

Więcej informacji

Specjalistka / Specjalista ds. Sprzedaży B2B

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Przegląd zapytań i przygotowanie ofert. Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo, spotkania online), negocjacje. Finalizacja zamówień i dbanie o relacje...

Więcej informacji