Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej

Ogłoszenie numer: 10400583, z dnia 2025-11-07

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • utrzymywanie stałego kontaktu z klientami oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
  • przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy
  • doradztwo w zakresie dopasowania produktów do potrzeb klienta
  • analiza efektywności kontraktów i przygotowywanie raportów
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i budowanie długofalowych relacji

Wymagania

  • doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży lub call center będzie atutem
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • dobra znajomość Excela (poziom średniozaawansowany)
  • inicjatywa, samodzielność i pozytywne nastawienie
  • znajomość języka angielskiego mile widziana

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym (częściowo zdalnie)
  • system premiowy uzależniony od wyników
  • prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny
  • dostęp do pakietu sportowego oraz benefitów pozapłacowych
  • przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu na każdym etapie pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Starszy Specjalista ds. Raportowania i Wizualizacji Danych

dzisiaj

T-Mobile Polska S.A.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Psychoterapeuta

dzisiaj

MEDIKAR

mazowieckie / Sokołów Podlaski

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży Subskrypcyjnej

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Profesjonalna obsługa klientów i prezentowanie oferty usług subskrypcyjnych marki. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz dbanie o ich...

Więcej informacji

Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej

2025-11-06

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM....

Więcej informacji